21 Haziran 2013 Cuma

Haftanın Son Günü




       Sonunda ellerimiz kirlendi. Gittiğimizde ilk gün bahsettiğim fugalar köşelere yerleştiriliyordu. Hatta okulun bir köşesini bitirmişlerdi. Artık işi ele alma zamanı geldi diye ustalara fugaları delmeyi yapabileceğimi söyledim. Önce detayları öğrendim sonra aldım matkabı.

        Fugalar öncelikle dört köşesinden özel bir matkabla deliniyor. Bu deliklerin çok derin olmaması söylendiği için dikkatle yaptım. Açtığım bu delikler vidalar için. Ben delikleri açtım ustalar da yerlerine vidaladılar. Böylece fugalar ustaların takması için hazırlanmış oldu.

  Hemen arkasından başka bir iş daha yapmamı istediler. Aynı delme işlemini uzun parçalara da uygulamaya başladım. Bu parçalar pencere kenarları için hazırlanmış. Parçalar benim ellime gelmeden birkaç tane işlem görüyor. İlk olarak her iki tarafından da üçgen şeklinde parçalar çıkarılıyor. Ben delikleri açarken diğerleri de havalandırmaların takılmasına yardım ettiler. Havalandırmanın parçalarını takmak için öncellikle o parça büyüklüğünde boşlukar açılıyor. Bu kesme işlemleri spiral denilen bir aletle gerçekleştiriliyor. Spirali biz de final projelerimiz için bol bol kullanmıştık.

             Bugünün sonunda şantiyeden geldiğim belli oluyordu. Sonunda heryerim toz içinde eve geldiğim için gerçekten çok mutluyum. Devamı pazartesine...
                                                                                                                        Suzan Bozfakıoğlu

1 yorum:

  1. Stainless Steel Tip - Titanium-Art
    › › Steel Tote-Tote-Tote-Tote-Tote-Tote-Tote › › Steel 2019 ford edge titanium for sale Tote-Tote-Tote-Tote-Tote Tote Tote Tote Tote Tote titanium apple watch Tote Tote Tote babyliss pro titanium Tote Tote Tote Tote Tote Tote Tote apple watch 6 titanium Tote Tote Tote Tote Tote Tote Tote Tote Tote Tote Tote Tote 출장안마 Tote Tote Tote

    YanıtlaSil